středa 31. prosince 2014

SILVESTR

Tak dnes mám narozeniny..
Moji rodiče museli být neskutečně zamilovaní, 
protože nepočkali ani na květen,
 měsíc lásky 
a klíďo mě započali už v dubnu.
Asi chtěli mít hodně veselé dítě, 
protože jsem se musela narodit přímo na Silvestra..
Poslední den v roce..
Pravděpodobně jsem pospíchala i já,
 protože jsem klidně mohla počkat až na Nový rok..
Ale ne, to jsem celá já..
kolikrát nejdřív jednám a pak teprve přemýšlím..
Je pravda, že hned jak jsem se narodila, 
psali o mně v novinách..
já a ještě jeden kluk jsme se na
rodili poslední den v roce..
Ta, co se narodila 1. ledna prý měla článek podstatně delší!


Taky mi tatínek nadělil jméno po mamince..
Maminka chtěla Martinku, což by se mi líbilo podstatně víc...
ale ne, taťka si prosadil Jiřinku a už to bylo.. 
Říkali mi často  Inko, Inuško, Inunko..
přiznám se, že mi tak moc lidí neříká/jen moje vnučka a pan ředitel:o)/
..ale já si tak říkám na blogu..
Je to taková vzpomínka na ty, kteří mě moc milovali a já je!
Když jsem byla mladší, 
tak mě docela štvalo, 
že mám narozky zrovna na Silvestra..
Měla jsem pocit ochuzení, pocit, že by stejně každý slavil,
 i kdybych ty narozky neměla...
Navíc slavil kdekdo a dárky mi nosil málokdo:o))
..Ledaže by mi nosil dárky každý..
to bych pak vzala Silvestra na milost..
Dneska už to ani tak neřeším..
Dárky většinou dostanu společně s vánočními 
a slavím s ostatními konec roku jako by se nechumelilo,
 narozeniny, nenarozeniny...
Ono mi taky nic jiného nezbývá:o))
A tak kdo právě čtete, 
vzpoměňte si na mě 
a já Vám Všem symbolicky nalévám.
 Na zdraví
 a
 o půlnoci
 na 
ÚŽASNÝ NOVÝ ROK 2015!


a už se na Vás těším v novém roce..
právě dnes o rok starší,
ale pořád :o)
Vaše Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.