neděle 7. prosince 2014

SNĚHOVÁ KRÁLOVNA

jak už jsem napsala, tak v pátek jsem se svou třídou byla v Praze v divadle Hybernia na muzikálu Sněhová královna. Musím napsat, že muzikál byl nádherný..Krásná výprava si vůbec nezadala s muzikály pro dospělé..Padjící vločky a vůbec celé aranžmá bylo dokonalé. Když napíšu, že na konci muzikálu mi z očí padaly slzy jako hrachy, tak to mluví za vše..
Všem doporučuji!
Navíc snížená cena pro žáky 200 Kč  a pro doprovod zdarma je pro nás ze škol takovým malým dárkem, protože jinak bychom si návštěvu takhle krásného muzikálu nemohli dovolit. Díky!
Vzhledem k tomu, že se nesmí v divadle vůbec fotit, tak jsem si půjčila jednu fotografii, kterou jsem našla na netu..tak budiž mi odpuštěno, ale nechtěla jsem Vás o tu krásu připravit. 
Jestli někdo máte tu možnost, jděte! 
Určitě nebudete litovat.
Já bych šla hned znovu!
A vezměte s sebou své děti, bylo to nejen krásné, 
ale i výchovné..
A i když jsme se chvilkami báli, kdo nakonec zvítězí, 
tak dobro to nevzdalo a vyhrálo,
tak jak už to v pohádkách bývá!!
Kéž by to bylo vždy i v životě!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.