pondělí 22. prosince 2014

SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST



Vánoce jsou moje srdeční záležitost..
vrací se mi vzpomínky na dětství..
na předvánoční čas,
kdy jsem prohledala všechny skříně 
a vždy jsem něco objevila..
Pak jsem pod stromečkem dělala překvapenou.
Teď už nic nehledám,
asi bych nic nenašla..
dárek jsem vybírala společně s manželem
a musím říct, že i když vím, co dostanu,
tak mám radost,
protože je darovaný od srdce..
zatím ještě neprozradím..
ale je přímo andělský:o)


O Vánocích se mi vrací vzpomínky 
na nádherné Vánoce, kdy naše děti byly malé..
Na chvíle naprostého štěstí, když poprvé přicházely
ke stromečku..
Kačku poprvé nezaujal rozsvěcený stromeček,
ale nejvíc andělské zvonění..
Vzpomínám na jejich radost z dárků, 
na to jak Kačka bulela a křičela štěstím,
když asi ve 14 dostala videokazetu Kelly Family,
po které toužila a kterou Ježíšek tehdy pracně sháněl:o)
Vzpomínám i na své nezapomenutelné dárky..
Největší radost pro mne byla dostat 100 sešitů a červené propisky.
Já se prostě učitelkou už asi narodila.
Dovedete si představit jaké já byla hodné děvče?
Než jsem nadepsala 100 sešitů, 
pak nejméně 20 x napsala stejný diktát a ještě si ho opravila..
Dodnes vzpomínám na sešit, který byl nadepsán Vláďa Šubrt,
tak ten pravidelně ode mne nedostal lepší známku než 4.
Neměla jsem ho ráda..(dnes se mu tímto omlouvám:o)).

Vánoce jsou o radosti, štěstí i o tom vzpomínání..

a já nejvíc vzpomínám na všechny, kteří už s námi nejsou..
ale vlastně nás nikdy neopustili,
protože jsou hluboko v srdci
a na Vánoce se vždycky víc než jindy objeví..

jeden citát:
"TEN, KDO NEMÁ VÁNOCE V SRDCI,
JE NIKDY NENAJDE ANI POD STROMEČKEM".
Roy L. Smith

Krásné předvánoční vzpomínání..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.