čtvrtek 1. ledna 2015

1.LEDEN

všechna  přání jsou odeslána...


Moc děkuji Všem , kteří jste včera přišli na virtuální návštěvu a popřáli mi k narozeninám..
Už jsem Vám nestihla odpovědět,
protože zábava byla v plném proudu.
a otvírat co chvíli počítač
by bylo nevhodné..
Nevím, jak u Vás probíhá 1. leden,
ale já musím napsat, že pokud by mělo platit rčení:
"JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK",
tak bych v průběhu několika let nazpátek neudělala skoro nic:o))
Každodenně bych vstávala v pozdních dopoledních hodinách,
pak narychlo udělala předpřipravený oběd.
Možná bych tedy celý rok chodila na vycházku
( protože ta mě dneska asi nemine- člověk si potřebuje provětrat hlavu),
ale jinak o nějakém úžasném roce 
by nemohla být ani řeč:o)).
Takže tomu rčení nevěřím..
Předsevzetí si taktéž nedávám,
i když tedy zhubnout bych si přála:o),
ovšem to se nestane silou myšlenky,
ale tím, že na sobě tzv."zapracuji":o)..
Dnešní den si úžasně prolenoším,
a budu v pohodě
a jestli přeci jen z toho rčení něco platí,
tak si přeji celý pohodový rok:o))
A S ÚSMĚVEM
(manžel občas konstatuje, že ten můj blog nechápe!
Sedím prý nad počítačem a pořád se uculuju:o)
Má pravdu !
Sama se často přistihuji,
že při čtení komentářů se mi samovolně zvedají koutky úst
a je mi tak nějak hezky u srdce:o)
A už jen za tyto príma pocity mi stojí za to,
být tady s Vámi i celý letošní rok!
Nevím, jestli se frekvence mých příspěvků nezmenší,
/ kdo to má pořád číst, že?.o))/
ale rozhodně tu budu 
a i nadále si budu svůj život dokumentovat,
abych nezapomněla na úžasné okamžiky,
které se mi dějí:o)!!

Heslo tohoto roku:

S ÚSMĚVEM !







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.