pondělí 19. ledna 2015

JAK JSEM MILOVALA RUDU

Vzpomínky na dětství..
Stačí se podívat Věrušce na blog  http://carolinamia.blogspot.cz
a jste zpátky..
Kde? No přece v dětství..
Néé, že bych nedokázala zavzpomínat sama..
Naopak, čím jsem starší, tím víc se mi vzpomínky vrací.
A jelikož mám naštěstí pozitivně laděnou povahu,
tak se mi vrací příběhy milé, úsměvné a i vtipné...:o)
jako je tento:
Ano, i mně se nevyhnulo první zamilování,
má první dětská láska!
Jmenoval se Ruda a byl starším bratrem mé nejlepší kamarádky Marušky.
Nejdřív jsem ho milovala tajně..
dá se říct celou první třídu.
Spřádala jsem plány, 
až jsem to ve druhé třídě nevydržela a svou lásku vyznala!
Před jejich domem stál veliký květináč s asparágusem 
a pod ten veliký asparágus se vešlo moje malé a nejdůležitější psaní.
Zamilované psaní..
Co obsahovalo, tak to už nevím..
Jedno vím jistě, 
Rudu, který byl v té době už čtvrťákem,
to rozčililo doběla:o)!
A to tak velmi, že si mě odchytil a doslova mi řekl,
že jestli ještě jednou mu napíšu takový dopis,
tak mi dá kámen na krk a hodí mě do kalu(rybník před naším domem).
A když se prý neutopím, 
tak mě strčí do zatáčky pod náklaďák.
Co mi zbývalo,
dala jsem mu pokoj,
 i když po očku jsem ho pořád pozorovala.
Nechtěla jsem však o život přijít v takhle mladém věku ¨
a tak jsem už svůj osud nepokoušela..
Dodnes o něm vím a dokonce jsme se asi před 3 lety 
dostaly i na mé zamilování:o))..
No bůhví, jak by to dopadlo, kdyby se zachoval jinak:o))).
Mezitím byly další lásky, ale o nich snad až někdy příště..
a všechno to jsou úžasné příběhy..hotová love story..
já když milovala, tak celým srdcem...
Všechno má svůj HAPPY END
  a můj vypadá takto:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.