úterý 13. ledna 2015

KRABIČKA PŘÁNÍ

teď Vám ukáži krabičku, kterou jsem si přivezla v létě z Ameriky..
Nejenže se mi líbila,
líbila se mi i její cena 
a pak i její obsah.
Byla totiž plná přání.
A to doslova!
Přímo blahopřání!
Nejdříve jsem ji nechala v obchodě,
pak nasedla do auta 
a po pár metrech
se vrátila, vysedla a šla si ji koupit.
Nelituju:o)!



obsahovala totiž celkem 30 přání..


přání byla uspořádána v kapsách
 a byla k různým příležitostem..



 dětská blahopřání



klučičí narozeninová


dětská narozeninová


narozeninová pro slečny


pro čerstvě narozená miminka


zimní a velikonoční


pro tatínky


i pro maminky


a to jsem jich už dost použila..




a já si do ní ukládám i přání, která jsem dostala
 a které mi udělají vždy velikou radost. 
Asi to je také tím, že už se dneska předávání přání
tzv."moc nenosí"..


Krásný podvečer
Vám přeje
/dnes asi ne naposledy :o)/
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.