pátek 16. ledna 2015

NÁHODA?

Blíží se vysvědčení, s tím pro mě hodnocení pololetní práce 
a protože jsem spíš pro pochvaly a odměňování , 
tak sháním odměny, kde se dá 
a  protože peněz ve škole nikdy moc není
 a dětí, které je potřeba ocenit
- za sběry, za aktivitu, za píli, za nejlepšího písaře, počtáře, čtenáře atd.., 
nakupuji často v levných knihách.
 Často se tam seženou hezké odměny za slušnou cenu. 
A musím říct, že i já jsem si tam včera hezky nakoupila.
Plechové krabičky za hubičku..
Taky jsem si koupila jeden plánovací obyčejný kalendář ,
 v kterém byly citáty..
Ty, co jsem dala na blog mě oslovily..
ještě mám pár kalendářových v zásobě.
 Včera jsem dala ten, co se mi líbil nejvíc. 
Dnes si koupím časopis Katka a v něm přesně stejný citát? 
Náhoda? 
Asi jsme měli stejné vnuknutí:o))...
Také se Vám občas stane, že to co právě uděláte
 nebo na co si právě myslíte udělá někdo jiný?
 Ve stejný čas, v téže době?
My s manželem jsme po tolika letech už tak " sehraný", 
že občas vypustíme z úst naprosto stejnou větu 
a to pak už jen kroutíme hlavami nebo se smějeme ..:o) 
jako že to je už hrůza.., že si lezeme i do svých myšlenek:o))..
No nic..to jen, že náhody se dějí...

Vidíte? Citát je na příští týden..:o)- doporučuji pilotovat celý život..:o)







3 plechové krabičky s krásným dekorem - dohromady cca za 100 Kč..



 a pak jsem se stavila v KIKu,
tam se občas také něco najde..
třeba tyhle dvě krasavice
misky 
1 kus - 13 Kč..
Jak by řekl můj muž
NO NEKUP TO! 
a tak poslouchám 
KOUPILA JSEM
a dvě odešly se mnou domů:o)




svět není jen černobílý...uvnitř může být i zlatý nebo stříbrný jako v miskách:o))

dobrou noc..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.