neděle 25. ledna 2015

NEDĚLE

Návštěva se tak trošku protáhla a když jsem se vracela domů,
byla už neděle.
Do postele jsem vlezla kolem druhé hodiny
 a ač mě trochu bolela hlava:o)),
víno udělalo své:o),
tak jsem usínala s příjemným pocitem..
Sny, které mě však celou noc provázely
a byly poměrně živé mě nenechaly dlouho spát..
Tak jsem vzbudila manžela,
vynadala mu za nějakou Jarušku, které pořád v noci volal:o))!
Vzápětí jsem mu vysvětlila, že ten úžasný příborník, stůl, starodávné židle,
klavír a ještě skříňku rozhodně musíme restaurovat 
a že už mám pro ně připravené místo.
Tak a teď, když už jsem naprosto vzhůru, tak nevím, co mi víc vadí..Jaruška? 
Nebo ten nádherný nábytek, který vlastně není! ?..
Propadám smutku....
Manžel, který nepil večer víno, ale oddával se tvrdšímu alkoholu,
nedopadl o nic lépe:o)!
Ani ho nevytočila Jaruška a nábytek už vůbec ne. On jen pořád opakoval...
Proboha, proč se náš syn bude stěhovat do Polska?
Co ho to napadlo?
A proč Štěpánka nechá tu farmacii, vždyť už je úplně na konci?
To prostě nedovolím!
Kdyby řekli Amerika, ale Polsko?
Hned chtěl psát synovi Smsku.
Nakonec ji napsal, ale ptal se jen, jestli žijí,
protože měl tragický sen:o)).
Ano, těžká jsou opilcova rána:o))
To samozřejmě přeháním,protože jsme oba byli absolutně při smyslech:o)),
došli jsme domů po svých, po cestě nekličkovali, trefili se do vchodu, dokonce i byt jsme našli 
a do zámku se trefili napoprvé.
Sny nám však daly zabrat:o)!
Jinak návštěva byla moc prima a vlastně jsme se shodli, že ani jeden z nás nevíme, o čem si povídal ten druhý, protože jsme se hned na začátku rozdělili na dvě party -mužskou, která skončila vyprávěním o vojně a pak ženskou. My s Janou, které pocházíme ze stejné vesnice, jsme probraly všechny naše lásky, kdo kde žije, jak se má, kolik dětí atd..,no však to znáte:o))...
Teď je poledne a chtělo by to oběd:o), sám se neudělá a cedule, kterou jsem napsala minulé pondělí, na které je napsáno: CHTĚLO BY TO ZMĚNU, MŮŽEŠ BÝT ŠÉFKUCHAŘ TY! , zůstává tak nějak bez odezvy a já si zase uvědomuji, tak jako již po několikáté, že můj muž nečte:o)! 
Stárne? Nevidí?..
Nebo koupit novou, větší ceduli?:o)))
Nene, on vidí! 
To co chce:o)!
A tak jdu přepisovat a uvidíme..
A nejen přepisovat..
jdu vařit..
Krásné odpoledne
a celý krásný zbytek neděle..
Apropo..
Zdála se mi ta Jaruška? 
:o))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.