úterý 20. ledna 2015

NEJSEM MACECHA

a přesto máme v lednu jahody:o))!
Letos moje první
a to jsem vůbec nemusela hnát Marušku do mrazivé zimy do lesa.
Ostatně letos by to moc nešlo, 
protože měsíc LEDEN tak nějak nefunguje,
jak by měl.
Maruška by to měla podstatně snadnější..
Mně však stačilo dojít do Lidlu :o)!
Jahody to byly zvláštní, takové oválné, dlouhé.
Jejich chuť mě ale mile překvapila..
respektive měly chuť:o)!
Tento týden budu potřebovat přísun vitamínů opravdu potřebovat.
Dnes pedagogická rada.
Zítra a pozítří celé odpoledne až do večera školení Škola dotykem
a v pátek?
Tak to celé odpoledne probíhá na naší škole zápis do 1. tříd.
A aby toho nebylo málo,
tak i pokračování zápisu v sobotu:o))..
Takže vitamíny ke mně:o)
Musím vydržet!
Vám přeji nádherný večer!
Inka











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.