úterý 13. ledna 2015

NELENÍM...

 jak by se mohlo zdát:o)..
Abyste si nemysleli, že blog TVOŘÍM už úplně upustil od tvoření..
Mé tvoření je nyní tzv. běh na dlouhou trať:o)..
Na blogu  jsem uviděla krásně obháčkované deky, což mě nadchlo
 a tak nezbývalo nakoupit a už háčkuji..
K tomu ještě různé čtverečky a hvězdičky ..
plánuji  z nich velký přehoz..
Dneska jsem se dočetla, že to může být práce i na rok a tak nevím:o))
..snad vydržím a jednou bude..:o)) 
Mezitím ale nebojte..u nás ve škole bude Velikonoční jarmark
 a tak už brzy začnu tvořit velikonočně a určitě nafotím..¨







Včera jsem fotila koupené tulipány a věděla jsem, 
že svou krásu ještě ukážou..
a tady jsou dnes..










Krásný večer:o)
Inka
PS: Jdu připravovat synovi podklady na poradu..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.