pátek 2. ledna 2015

NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ

si tak nějak ze zásady nedávám..
Né, že bych je nedokázala udržet:o))
Tak třeba 5. února 1987
 jsem ze dne na den přestala kouřit!
( to datum se mi vrylo do paměti- asi i proto, že jsem kouřila poměrně dost a dlouho 
a dodnes mám velikou radost, že jsem to dokázala a nijak mě to nepoznamenalo:o)),
 Novoroční předsevzetí ale prostě NE!
Už jsem to psala i v jednom komentáři,
toužím trochu  zhubnout, 
ale rozhodla jsem se jinak.
Letos prostě budu jíst jen jídla,
která mi budou chutnat:o). 
Stane se ze mně gurmán:o)).
Potíž je v tom, že mně chutná skoro všechno:o)..
ale co....
Není nad zdravou chuť k jídlu!
Navíc se říká
Jak k jídlu, tak k dílu!

            
Beru si příklad z naší Emičky..ta totiž má k jídlu velmi pěkný vztah :o)



Teď musím poopravit..
Právě přišla dcera a povídá mi,
mami , ty lžeš..
A tentokrát měla pravdu..
Nebyl to rok 1987, ale 1997,
takže já ostuda kouřila o 10 let déle:o))..
A teď už je to správně:o)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.