čtvrtek 1. ledna 2015

O KULIČKU VÍC

Někdy se o někom říká, že má o kolečko víc..
já mám o kuličku víc..
Tedy ani ne tak o kuličku
jako o nový přívěšek na můj náramek PANDORA..
Včera jsem dostala od dcery  k narozeninám sovičku


tu  musí mít každá učitelka:o)


Anička mi namalovala obrázek..


Ještě napíšu, že se Anička včera brzy ráno vzbudila
 a hned mi chtěla gratulovat..
Mamka jí říkala, že přijdu až za chvíli, že se ještě musím načančat..
Anička na to povídala,
"Tak to jo,  ještě je teď ošklivá:o))"
Tak jsem se tedy dala do kupy 
a byla jsem obdarována..

Taky dnes povídala manželovi(dědovi):
"Dědo, až jednou budeš květina,
/rozuměj: Děda ji vyprávěl, že až umře, tak půjde pod  kytky :o)/
tak se mi třeba znovu narodíš.."
a pokračovala:
"To až se mi stane veliký břicho,
tak se mi narodíš ty a Inka."
- manžel se zděsil, že prý je se mnou celý život a i potom?
Tak mu Anička řekla,
že když ne Inka, tak Hana/ manželova maminka/.
Manžel okamžitě zareagoval:
" Tak to radši Inka:o))"
Tak vidíte, o budoucnost my máme postaráno.o))!
Někdo neví, co s ním bude 
a my máme jasno!
Ze mně a z manžela se stanou dvojčata.
Já budu Karolínka
a děda bude Matyášek.
Jen se trošku obáváme naší budoucí babičky
/ naší dcery:o))/,
manžel upřednostňuje jesle:o)..
Je u nás prostě veselo!
Mějte se krásně
 a taky vesele!
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.