středa 14. ledna 2015

PODKLADY NA PORADU

Jak si myslíte, že vypadají takové podklady na poradu?
To máte tak...
Synovi je 27 let a dělá konstruktéra.
Poprvé, když mě požádal Smskou o podklady na poradu,
tak jsem si myslela, že se právě zbláznil.
Já a konstrukce..
jsem schopná naučit děti na 1. stupni dobře geometrii.
Narýsovat čtverec, trojúhleník,
ale konstruovat díly do auta?
Proboha, co to po mně chce?
Pak se mi dostalo vysvětlení :
podklady na poradu jsou čistě konzumní záležitostí.
Jednou za čas vyjde řada na každého v jejich kanceláři 
a ten na poradě pohostí  ostatní..
Může upéct slané, sladké,
hlavně to musí být jedlé..
A tak už jsem zběhlá..
Tentokrát se podkladem staly ananasové řezy
( nemohla jsem je krásně nafotit, protože musely zůstat na plechu, 
aby se daly na poradu dobře převézt..)
ale jsou moc dobré..





Kdyby někdo chtěl zkusit,
tak zde je recept:

1 a půl hrnku polohrubé mouky
1 a půl hrnku cukru
2 vejce
 1 prášek do pečiva
2 lžičky jedlé sody 
 a celý velký ananasový kompot i se šťávou ( trochu rozmixovat)
To vše  smíchat a upéct!

Krém:
2 mascarpone( levnější varianta 2x pomazánkové máslo)
1 koupený hotový vanilkový pudink
1 tučný tvaroh
11žíce cukru
1 vanilkový cukr ( nejlépe domácí)
Vyšlehat a dát navrch korpusu.
Nahoru se může posypat čokoládovými hoblinkami, mletými ořechy( s těmi je to asi lepší)
a pak už jíst..
Což není můj případ..
Já jíst nebudu:o))

A pak se už jen a jen čeká,kdy se vrátí plech se slovy díků:o))!
Leckdy to trvá! :o))
Mějte krásný večer..
Inka

PS: Teď jen malá poznámka k receptu - pozor! Pomazánkové máslo musí být bez příchutě:o))!
Moje švagrová, která je mimochodem úžasná kuchařka, udělala prý jednou křenové tiramisu:o)). 
A jak prý chutnalo! 
Mělo říz!
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.