neděle 11. ledna 2015

PRVNÍ NAROZENINY - SOUTĚŽ!

už 8. února bude slavit můj blog své první narozeniny.
Když jsem si ho zakládala ,
tak jsem vůbec netušila do čeho jdu.
Netušila jsem, kolik tu potkám úžasných lidí,
kolik inspirace mi můj život s blogem přinese.
Byla jsem jak nepopsaný list,
nikdy předtím jsem blogy ani nečetla
a najednou jsem byla V TOM.
A to docela,
 uchvátil mě svět blogu,
začalo mě bavit zachycovat svůj život, 
to co prožívám já i moji blízcí..
Čtu si ve svém blogu jako v kronice svých dní.
Jsem vděčná a potěšena každým Vaším komentářem,
ale i kdyby nebyl jediný, 
tak vím, že nepřestanu psát..
baví mě to!
Jako malá jsem chtěla napsat knížku.
Dokonce první počítač mi manžel kupoval se slovy, že doufá, že tu knížku napíšu.
Nenapsala, 
pár povídek,pár pohádek, básničky..ale na knihu to  nikdy nebylo.
A tak se tady na blogu můžu " vyřádit".
Mám z toho radost 
a pokud někomu mé řádky vykouzlí úsměv na tváři,
tak je to moje malé zadostiučinění..
SHRNU TO!
JSEM TU MEZI VÁMI RÁDA!
Když jsem blog tvořila nenapadl mě jiný název 
než TVOŘÍM, TVOŘÍŠ, TVOŘÍME...
Měl by se spíš jmenoval PELMEL
Je to všehochuť,
sbírka mých myšlenek, nápadů.
Název však  už měnit nebudu:o),
přirostl mi k srdci
jako Vy , mí čtenáři!
A protože bych Vás chtěla odměnit,
tak vyhlašuji svoji druhou GIVEAWAY..
Jeden z vás vyhraje a vylosuji přesně 8. února..
Co musíte udělat? Zanechat komentář se svou emailovou adresou.
Pokud budete sdílet na svém blogu, zařadím Vás do losování hned 2x. 
Takže pokud nasdílíte, prosím napište mi to do komentáře, nerada bych zapomněla.
A jaká bude výhra?
Taky takový PELMEL
- něco pro tělo, něco pro ústa, něco pro duši,
samozřejmě pro radost
a i potěšení..



Deníček na ty nejúžasnější věci, které se Vám stanou:o)




mýdlo, pro potěšení Vašeho těla:o)
Jakmile se umyjete, ocitnete se na Floridě u oceánu..




Pro potěšení dalšího smyslu - čichu
vonné vosky do aromalampy..
Ta vůně vás omámí:o))





Abyste se stále usmívali,
musíme nadělit i něco na ústa..
Tento balzám Vám určitě vykouzlí úsměv na tváři:o)




a na závěr?
5 věcí, které nesmíte zapomenout!






Mějte se moc krásně
a já se  budu těšit na losování..
8. 2. 2015
Vaše Inka


Komu nejdou psát komentáře, což se může stát..může mi napsat na email..
a pak ho  zařadím...:o))
j.fejfusova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.