středa 7. ledna 2015

RADOSTNĚ A HBITĚ

Mezi vánočními svátky mi na email chodila spousta nabídek ,
převážně slevy..
Jednou jsem se nechala zlákat..
Představte si nabídka ze SEVTu, kde převážně nakupuji pomůcky do školy,
sešity, papíry ...
a najednou nabízí polici..
Navíc v rozměrech, které odpovídají do mé kuchyně..
navíc ve stylu, který mi není úplně cizí
( bílá by sice byla asi lepší, ale..)
1 metr vysoká, 80 cm široká , tabule, háčky a ještě 2 police..
no nekupte to!:o))
a ještě jsem nenapsala, že cena se mi zdála více než příznivá..
Když dnes dorazila obrovská krabice, 
manžel šílel:o)).
Ale stal se zázrak!
Nejen že nenechal polici dostatečně uležet,
ale on se hned vrhl na vrtačku a k mé radosti poličku přivrtal.
Toužila jsem na ni mít jen pár věcí, 
ale nějak neumím regulovat..
tak zatím..


Za to , že byl takové zlatíčko, 
tak jsem se mu odměnila:o)
Původně jsem na tabuli chtěla napsat toto:
Vždycky jsem toužila mít dva muže,
jednoho na nádobí 
a druhého na úklid:o)!
Ale byl úžasný,
a tak jsem zmírnila:o)
Navíc mi stačí jen ON:o))!







to nádobí mi ale nedá spát 
a protože je v kuchyni ještě jedna malá tabulka,
tak:o)

zatím ještě nezabrala:o))..
Mějte krásný večer..
tak jako já..
Jdu umýt to nádobí:o)
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.