sobota 24. ledna 2015

SOBOTA

Není pondělí,
já vím..ale..
pondělní tulipány vzaly za své a já jsem dnes totálně Grogy:o))..
vyčerpaná, vymluvená po proběhlých zápisech..
celý tento týden byl hektický
v pondělí v práci od 6.50 do 15.15, úterý 6.40 do 17.00, středa  6.40 - 17.30. čtvrtek 6.40 - 17. 30, pátek 6.40 - 18.45, sobota 8,30 - 12.15. 
To sem nepíšu rozhodně pro to, abych vzbudila lítost:o)) nebo u někoho pohoršení, proboha na co si stěžuje, to je běžné, to si píšu jen tak sama pro sebe,
protože blog považuji i za svůj deníček..
a když už napíšu, že byl hektický, tak si chci za rok pamatovat, co pro mě znamenalo hektično v roce 2015. Třeba v roce 2020 bude hektično úplně o něčem jiném:o))))
Potřebovala jsem nějakou vzpruhu
a tak:
1/ koupila jsem si gerberu v květináči
2/nakoupila kila ovoce - mandarinky, víno, banány, jablka
3/zbodla jsem celou čokoládu:o)
4/ hupnu zpátky do peřin a na chvíli padnu a nebudu vědět o světě..
5/uvařím si pak výbornou kávu
6/ večer půjdu na návštěvu k mé kamarádce
a zítra budu svěží:o))









a pokud vám nesvítí sluníčko,
tak jako u nás,
nezbude než se usmívat na sebe:o))
- sluníčkově-
Krásnou sobotu Všem
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.