čtvrtek 12. března 2015

BREČELA JSEM

dnes opravdu velkým dojetím
a je to díky tomuto blogu, tomuto blogerskému světu, 
který jsem vloni objevila..
Dnes jsem původně měla připravený článek o nové myši,
ale myš prostě počká..
Budu psát o tom, co mě dojímá..
Na poště mě dnes čekal balíček.
Občas něco objednám 
a tak jsem si myslela, že mi dorazilo nějaké zboží.
Jaké bylo mé překvapení,
když jsem zjistila,
že je to balíček od jedné z Vás..
A protože jsem zvědavá ženská, 
tak jsem ho ihned v autě rozbalila..
pak se mi jen koulely slzy po tvářích 
a manžel na mě civěl, co se mi stalo...
Byla jsem dojatá..
V balíčku byl nádherný šál a 2 háčkované kapsičky pro mé vnučky..
Šál, který jsem moc obdivovala u jedné z Vás, 
mi ležel na nohou a já jen koukala a tiše děkovala, 
že jsem Vás mohla poznat, že tu s Vámi můžu být.
Existuje pořád svět úžasných lidí,
kteří si umí dělat radost
i v tomto uspěchaném světě..
A všichni víme, že někdy stačí i pár vhodně zvolených slov 
a den je hned krásnější, pohodovější, sluníčkovější ( i když slunce právě nesvítí).












Nezbývá mi než moc poděkovat..
--------
HELENKO, JSI ZLATÁ
A MOC DĚKUJI !!
-------
Vám Všem přeji krásný večer
s úsměvem 
Vaše






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.