pátek 6. března 2015

KREATIVNÍ A PRAKTICKÁ

koupila jsem si Praktickou ženu..
Nějak jsem nedávala pozor 
a až doma zjistila její cenu..
Na časopis není nejnižší,
ale její obsah mě překvapil..
Kousek z ní Vám ukáži..
KREATIV




je opravdu kreativní 
a já se těším, jak všechny ty dárečky, které obsahuje použiju..
A to....





Takže pohledy..
asi půjdou na novou nástěnku
nebo že bych obnovila tradici odesílání pohledů..
moc se mi líbí..


..
tohle bych si dala nejraději na čelo:o)!



Samolepky..
tak nevím, nalepit na lahve, vázy, sklenice,
dají se vážně použít 
moc se mi líbí..


Králík..
šablona k další dekoraci..
tak toho použiju určitě..
polštář, taška, tričko?
Určitě ho dám nejdřív na nástěnku..
moc se mi líbí..


Krabička..
modrá, puntíková krása..
Jistojistě na nějaký poklad!
moc se mi líbí..



Omalovánky pro dospělé..
Tak ty mě dostaly!
Hledám pastelky a nějaký stres,
abych se při nich mohla uklidnit,
jak píší..
Kruci, potřebuju nějak vytočit!
I když já si určitě zamaluju i v klidu a pohodě..
Nádhera..
moc se mi líbí..
K tomu všemu recepty
na vaření, pečení,
střihy na šití..
A ještě návod, jak přebrat skříně a co teprve jarní úklid?

a to zdaleka není všechno..co stránka, to něco užitečného..
Slovo závěrem?!
Vím jedno!
NELITUJI!
MOC SE MI LÍBÍ!!!
( dlouho jsem nedržela v ruce něco tak kreativního)
zauvažovala jsem hned i o předplatném..
KREATIV JE PROSTĚ SKVĚLÝ!
( rozplývám se a přísahám, že tohle není placená reklama:o)  )
Šéfredaktorka měla určitě šťastnou ruku při výběru svého týmu!
Odvedl skvělou práci
a já děkuji!
---
Mějte nádherný víkend..
a já si jdu omalovávat.

/ i víkend se mi moc líbí! :o)/






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.