středa 4. března 2015

SVÍCNY


jsou další z věcí, které já můžu.
 Hlavně v zimě, kdy člověk přichází o denní světlo 
si nahrazuji svit sluníčka svíčkami..
A tak se mým bytem linou příjemné vůně..
-----------
...moc se mi líbil i tento jednoduchý svícen na čajovou svíčku...
 odešel z obchodu se mnou domů.
Hodil se právě na svíčku, kterou jsem včera měla v balíčku od Martinky
a musím napsat, že moc krásně voní..
Večer mi osvětlí  a provoní pokoj..





A TAK TROCHU NA VELIKONOČNÍ VLNĚ:o))..
Vím, Velikonoce jsou až za měsíc..
ale dřív než vajíčka použiji na dekoraci, 
tak proč je nenechat vyniknout na světle..
Navíc, jak se znám, 
založila bych je ,
zapomněla na ně
nebo by se také mohla rozbít
a to bych nerada..
Tak budou v jídelně s námi ..
Já už pomalu začínám tvořit na náš školní velikonoční jarmark.
Zjistila jsem, že je už za 21 dní - děs!!
a tak mám co dělat..





Přeji krásný středeční podvečer..
Inka
---------
Mimochodem, mám radost,
přicházím domů 
a je ještě světlo!
A co to znamená?
Budu muset umýt okna:o)),
abych lépe viděla ven
a sluníčko mohlo ke mně blíž!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.