sobota 28. března 2015

ÚLOVKY JARMARKOVÉ


aneb co jsem si koupila na jarmarku..
Přiznám se, že ani já občas neodolám
a přestože toho tolik vyrobím,
tak si z jarmarku každoročně něco přinesu..

Tentokrát to byla 3 vajíčka


taštičku s kočkami do kabelky 
na nezbytné nutnosti:o)


odnesla jsem si i obří věnec,
který si odvezu na chalupu...
za tu cenu jsem ho tam nemohla nechat.





ani tahle slípka 
mi neutekla:o)


něco sladkého pro mé malé  vnučky
ovečku 


 a kuřátko s vajíčkem


bude to škoda sníst:o)


domeček se srdíčkem


Jinak jak vidíte..dinosauří vejce mi jedno zůstalo,
všechna ostatní se hned prodala:o)
 Toto je poslední jarmarkový příspěvek!
Další až zase v prosinci - vánoční..
Doma už je jakžtakž uklizeno, ještě ta okna..
--------
Přeji krásný sobotní večer
Inka

.... 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.