středa 8. dubna 2015

"BLBĚJŠÍ"

než jsem čekala...
Knížku 
DESTRUKČNÍ DENÍK
Keri Smithová
jsem dostala..
asi z RECESE:o)
Myslím, že by ji rozhodně ocenily pubertální děti
 nebo  někdo, kdo tak trochu " ujíždí"
Rozhodně nemůžu říct,
že by mě kniha nezaujala..
je to kniha kreativní a tvořivá...
Ovšem jak!
 Hned na úvod je napsáno, že tvořit, znamená ničit.
Je to vlastně kniha určena k dotvoření..
např. na stranu nakresli něco vlasem nebo ji máte prostříhat několika vrstvami,je tam plocha pro skvrny od zeleniny.
Zaujala mě zpráva, že mám deník přivázat na provázek a tahat ji po zemi za sebou,
psaní pomocí zubů apod..
Dalším nápadem je například omotat deník lepící páskou 
a pak si ji poslat poštou:o)
Jsou tam ale i příkazy, které jsou přímo dojemné..
např. vyhledej stranu, která se ti nejvíc líbí 
a dej ji někomu, koho máš ráda..
Celý deník v člověku ale rozhodně vyvolá úsměv..
Pokud milujete "blbosti",
tak Destrukční deník je úžasná blbost
a musím jen a jen doporučit:o).
Rozhodně pokud by člověk "vypracoval" všechny stránky, 
nenudil by se.
Možná by se i odreagoval!
Jen lidé, kteří by ho třeba pozorovali,
by ho jistě nezařadili mezi lidi normální:o).
( udělat si z deníku botu, nechat ho zkutálet z kopce, stoupnout si na židli a mrsknout jím co nejvíc o zem, vyprat ho, vydrbat černou stranu atd..)
Co strana to perla!
je z nakladatelství www.martinus. cz,
odkud mám ještě jednu publikaci,
ale o té až jiný příspěvek:o)..
Takže, kdo chce vybočit totálně z normálu,
/ jinak se to nazvat nedá/
musí tento deník vlastnit:o)!

PS: Pokud budu plnit pokyny v knize, tak rozhodně budu mít o čem na blogu psát:o)..
Čím začnu?
asi tím, že si mám ocucat hodně barevný bonbon a nakreslit něco jazykem, prostě olízat stránku:o)),
to je přece už pořádná úchylárna :o)),ne?













Jsem moc zvědavá, kolik za ní získám:o)
Toto je jen maličká ukázka:o)

Jinak těch stran je moc..já je ještě nestačila očíslovat což je taky jedním z úkolů:o)..
Tolik blbostí pohromadě, 
to je jedna velká radost..
Pokud by někdo zjistil, že tahle kniha rozhodně nemůže chybět v jeho knihovně..
tak byla zakoupena v nakladateství.

Mějte krásný den..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.