neděle 5. dubna 2015

BOŽÍ HOD VELIKONOČNÍ

a já Vám Všem přeji krásné velikonoční svátky
U nás je už napečeno, navařeno,
očekáváme  návštěvu..
mazanec, malinové řezy, které se tak nějak nepovedly..
nejprve jsem zjistila, že nemám plech, který bych potřebovala
a tak jsem dala na větší..
z jindy vláčné buchty se stal svítek..těsto hutné,
prostě na vyhození..
Nová dávka, naštěstí tam není moc surovin,
takže bylo z čeho udělat..
dala jsem raději do dortového korpusu..
myslím, že to dopadlo podobně,
ale nerozřezávala jsem to 
a dozdobila, děj se vůle Boží..
Ze zbytku malin a mascarpone jsem udělala poháry,
tak pokud se nebudou dát jíst řezy,
dojde na poháry..
Zítra zkusím ještě udělat portugalské koláčky,
které jsem našla u Monči z kopečku..
Opět jsem zjistila, že sice nemám úplně všechno
 a tak dojde na improvizaci.uvidíme:o)




užijte si všichni dnešní den 
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.