středa 29. dubna 2015

EXKURZE

děkuji všem, kteří nám přáli krásné počasí. 
To, co se dneska stalo s počasím, považuji za malý zázrak,
protože po včerejším doslova a do písmene" hnusném" dnu
se dnešek doslova rozzářil 
a my si užili nádherný den.
Nebo alespoň já,
protože ne všem se člověk zavděčí 
a ne všechny děti jsou nadšené pro věc jako já..
Takže po prvním představení mě slova
" To se mi teda vůbec nelíbilo"zasáhla../- komentář druháčka k představení,
z kterého já a i naštěstí většina dětí byla nadšená/
no, jak říkám, já si to užívala..
Na druhou stranu se teď cítím mrtvě:o))
Nevím, proč mě bolí záda, když by mě měly spíš bolet nohy z vyšlápnutých schodů.
Opět jsem si ověřila, jak nádherný pohled je na tu naši zem,
na tu naši matičku Prahu..
Takže dnes jen stručně..
co jsme zvládli..
Planetárium 
s úžasným programem




Štefánikovu hvězdárnu,
rovněž s krásným pořadem




a Petřínskou rozhlednu
a to až na vrchol pěšky:o)


Dnes byl opravdu nádherný výhled..
a bylo se na co dívat!









Bohužel jsme už nestihli Zrcadlové bludiště,
což některé děti nesly nelibě,
ale i tak jsme přijeli skoro o půl hodiny později 
než jsme měli dorazit..
----
Mějte krásný večer
a já jdu relaxovat:o))
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.