úterý 21. dubna 2015

LAPAČ SNŮ


  a jeho účinky jsem si vážně ověřila v praxi..
Skutečně funguje..
Před 14 dny jsem lapač dostala jako dárek od Klárky, mé žačky.
Musím napsat, že jsem z něj měla radost a moc se mi líbil.
Hned jsem si ho připevnila na poličku nad postel,
na tu co vidíte na posledním snímku
a usnula jsem..
Určitě se mi celou noc zdály samé krásné sny
 a pak musel přijít nějaký špatný sen,
protože v tom se to stalo!
Lapač z poličky spadnul
a přímo mně na hlavu..
Okamžitě bylo po snu, 
ale i po spánku..
docela jsem se vyděsila, protože v první chvíli jsem si hned neuvědomila, co se stalo.
Ano, lapač mě jisto jistě zachránil před děsivým snem:o)
Ti Indiáni to maj vážně vychytaný:o))


od té doby už není na poličce, ale dávám si ho za hlavu, 
aby ten dopad nebyl z takové výšky:o)
Ještěže nebyl z nějaké pevnější obruče,
protože jsem taky mohla mít přeražený nos
a za to by ten sen opravdu nestál:o)




Mějte jen samé krásné sny:o)..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.