sobota 18. dubna 2015

NOVÝ KREATIV

a malá ochutnávka z něj..




tvoření a i soutěž o dárek pro zahradnici..


strany moudrostí..
tahle se mi moc líbí...


 a tady jsou dárky..
bylinkový herbář 
a nálepky nejen na kořenky..


Dozvěděla jsem se, co si o mně myslí kabelka.
Kam myslíte, že patřím?
Miluje pořádek.
Hodně mě přetěžuje.
Má tady chaos.
Prozradím Vám to:o),
ač se není čím chlubit!
Svou kabelku často přetěžuji a k tomu v ní mám občas i chaos..
Takové zazvonění mobilu 
je občas malým stresem, protože nevím, zda ho najdu dříve než přestane zvonit:o).

 A výsledek? 
Jsem starostlivá a nekonfliktní..
Takže test nevyšel až tak špatně....


Tak jako minule jsou v Kreativu omalovánky..
tentokrát, co říkají květiny..
a já proč mám tak moc ráda tulipány:o))



Jediné, co se mi na novém Kreativu nelíbí je jeho cena,
ale jinak jsem z něj naprosto nadšená...
Krásný sobotní večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.