pátek 17. dubna 2015

POMSTIL SE MI MOBIL

Po moravském víkendu a hektickém týdnu..pedagogická rada, "opojný" turnaj v kuželkách a třídní schůzky jsem nějak ( na mě ) blogově zahálela..asi jarní únava či co:o))...
Od pondělí jsem najela na krabičkovou dietu, 
kilo už je dole a navíc jím víc než jsem zvyklá...
Ovšem čtvrtek ač byl pracovně dlouhý,tak byl hladový!
A jak k tomu došlo?
Pro krabičky si chodím každý večer, takže mám i hezkou procházku,
 což taky může způsobovat úbytek váhy. 
Navíc, pokud je hezky, tak je to i prima..
Středa večer jsme měli kuželkový turnaj s partou lidiček,
 se kterými jsme byli na Moravě..
Napsala jsem paní, ke které chodím pro krabičky, 
že si přijdu až na 9 hodinu večer.( to se ještě smí:o)..
Na kuželkách se to nějak malinko zvrtlo, prožili jsme i chvíle dojetí, 
protože kamarád před námi požádal kamarádku o ruku.
 Já i slzu uronila..kuželky se začaly protahovat 
a já zapomněla doma mobil, abych mohla napsat zprávu..
Dorazili jsme kolem 11 hodiny.
.a já slušně vychované děvče jsem se chtěla omluvit, že jsem nedorazila.
Napsala jsem zprávu..
Dotykový mobil je pro mě za trest a hlavně asi byl hodně naštvanej, 
že jsem ho nevzala na ty kuželky s sebou
a nechtěl se mnou vůbec spolupracovat.
 A tak místo Paní jsem napsala Panu, načež jsem to chtěla opravit a místo toho odeslala..
Takže první Sms odešla Panu..
Druhou Sms se mi už povedlo napsat Paní a místo mezery to mobil odeslal opět jen tak bez ničeho..
Až na třetí pokus jsem se omluvila, že už vážně nedorazím.!
Ve čtvrtek jsem měla ovocný dietní den, protože jsem doma nic moc neměla:o).
 Večer po třídních schůzkách jsem si šla pro krabičky..
Panu, Paní se na mě usmívala a pravila : 
" Nic mi nevysvětlujte, mně to bylo hned v noci jasný..hlavně, když víte, kde jste usnula."
Zatracenej mobil:o)),
 vysvětlovat něco, vážně nemělo cenu.
Paní věděla své:o)
Ale teď úplně vážně!
Věřte mi!
JÁ OPRAVDU VĚDĚLA PŘESNĚ, KDE SPÍM!
:o))

Užijte si nádherný víkend




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.