sobota 11. dubna 2015

VALTICKÉ PODZEMÍ


Krásný večer..
kolem 18 hodiny jsem se vrátila z úžasného výletu, 
který začal již včera..
Kdo četl, tak ví, že jsem navštívila vinný sklípek,
jen jsem v předchozím příspěvku dala mylnou inforaci, protože jsme nebyli v Pavlovicích,
ale ve Valticích:o))
Moc děkuji Všem, kteří mi popřáli hezký zážitek..
připila jsem si na Vaše zdraví 
a opravdu jsem si to úžasně užila..
Bylo víno( hodně), zpěv ( hodně), muži ( hodně), ženy ( též  hodně)
stručně..prima sehraná parta lidiček,
co spojuje dobrá zábava..
V tomto příspěvku Vás vezmu do Valtického podzemí 
a kdo by chtěl vědět víc, 
nechť si přečte 
zde
--










něco z historie valtických sklepů


  

Prohlídka valtického sklepení s ochutnávkou vína
Prohlídli jsme si nově opravené části valtického podzemí..
samozřejmě se sklenkou vína v ruce..
Pak jsme se přesunuli do sklípku Diana, který je též v tomto podzemí 
a tam už na nás čekala " řízená" degustace vín. 
Ochutnali jsme celkem 13 druhů vín
od suchých, polosuchých, polosladkých, sladkých 
až po víno slámové
vína bílá, růžová i červená..
Předtím to však potřebovalo pořádný základ..
O tom ale až v dalším příspěvku:o)...
Užijte si večer 
a já dnes doporučuji sklenku vína..
Víno v přiměřeném množství je velmi zdravé!!
Já ho včera vypila více než je malé množství, 
tak dnes zůstanu u zeleného čaje..
Musím ale napsat, že mně bylo hezky, hlava nebolela, jen trochu ztěžkly nohy:o)).
Takže takové malé ( větší) příjemné opojení 
bez neblahých následků.
Dokonce jsem vydržela do konce, 
což mnozí nebyli schopni:o))..
Manžel celou dobu hrál na kytaru 
a tudíž vypil asi ze všech nejméně..
Dnes mu musím foukat konečky prstů, 
neboť je ani necítí:o)
Krásný večer, krásnou noc
přeje 
Inka

Toto víno u mě včera zvítězilo a  provázelo mě  včerejším večerem..







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.