pátek 3. dubna 2015

VELIKONOČNÍ MŇAMKY

Na ZELENÝ ČTVRTEK 
ani u nás nechyběl špenát..
Teda, že by se o něj rvali, 
to se říct nedá..


----------
Navíc to zdraví si pěkně zahrává,
protože mě celou noc bolelo pěkně v krku 
a to jsem špenátu snědla nejvíc ze všech:o)..
---------------
Část špenátu skončila v domácí  paštice z kuřecích jater, která úžasně chutná,
ale díky špenátu " hnusně" vypadá..
Máte pocit, že tohle nemůžete pozřít, neboť už to dlouho bylo v ledničce 
a zezelenalo to..
Naštěstí jsem část udělala bez špenátu 
a ta vypadá dobře:o)


------------
Z druhé části špenátu jsme dnes měli k obědu výbornou špenátovou polévku.
-------
Ve čtvrtek se také měly péct Jidáše..
tak jsme je udělaly s Aničkou až dnes..
udělaly jsme z nich takové jarní ptáčky..
Večer se pustím do mazance :o)








Mějte krásné odpoledne..
Já se jdu brodit sněhem
pro nějakou větévku,
abych na ni mohla zavěsit vajíčka..
A to jsem si myslela,
že tu už objevím nakvetlý zlatý déšť...
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.