pátek 24. dubna 2015

ŽIVOT NA ZÁMKU

aneb naše škola..
Už mockrát jsem psala o naší škole..
Škole na zámku..
jsem šťastná, že tu můžu být!
Ve svém věku si nepřipadám už jako princezna,
ale ani taková zámecká paní není k zahození:o)..
Jsem zámecká učitelka:o))
Naše škola je pohodovou školou 
pro mě i pro žáky
( teď nemyslím na učení, ale na prostředí v kterém se učí).
Ráda a často používám větu, že prostředí dokáže vychovávat..
A nejenže ji používám, já tomu i věřím..
Nechci nic zakřiknout, 
ale na naší škole nemáme vandaly.
Za dobu co na škole jsem 
( a to je víc než čtvrtstoletí:o)
se ještě nic neztratilo, neukradlo ani nerozbilo..
A že je ve vitrínách krásné sklo, staré knihy..
To že máme krásné prostředí
je pro nás všechny takový "bonus",
kterého si vážíme 
a snažíme se ponechat vše hezké





vestibul školy


nádvoří




Vezmu Vás i na malou prohlídku dovnitř.
naše chodby



třídy II. stupeň


třídy I. stupeň




 a tohle je pohled k nezaplacení..
z oken našich tříd..
zámecký park


Mějte krásný večer 
a užijte si celý víkend..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.