středa 20. května 2015

HÁČKOVANÁ TAŠKA

Tak jsem se po dlouhé době dala do háčkování.
Tašku jsem nikdy neháčkovala
a tak jsem to zkusila../ jak jinak než bez návodu../
Uháčkovala jsem oválné dno 
a pak už jen pravidelně střídala a ubírala
a toto z toho vzniklo:o)
Tašku jsem nakonec dozdobila
a to tak, aby se taška dalo proměňovat podle nálad.
Kytičky s černými knoflíky
anebo barevná kolečka ala Disigual:o))
Přízdoby jsou na placce se špendlíkem 
a dají se jednoduše připnout.












Kolečka musím ještě začistit
a bude hotovo:o).
Jen nevím, zda najdu odvahu ji nosit.
Když ne, bude naší Aničky:o).
Mějte krásnou noc 
a zítra krásný den.
My zítra a v pátek máme ve škole opět po roce školní sportovní netradiční olympiádu.
Tak prosím držte palce,
ať venku neprší..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.