čtvrtek 7. května 2015

MILUJE MĚ, NEMILUJE MĚ?

Ano, ano, 
přesně tak se jmenuje úžasná vůně sedmikrásek 
od Yankee Candle, 
která provoní nádherně byt./ škoda, že se nedá posílat vůně/
Mně se moc líbí
a sedmikrásky k jaru neodmyslitelně patří..
Taky jste kdysi otrhávali lístky sedmikrásek nebo kopretin
a opakovali slova
má, nemá
nebo 
miluje, nemiluje?
já rozhodně:o)
Pro mě jsou sedmikrásky - dětství..
Takové děti jara.

a k jaru patří i kouzlo pampelišek
Nejen, že dokáží rozsvítit dokonale louku,
umí udělat i na jaře sníh a s větrem i sněhovou bouři..
Dokáží vyléčit svou medovou silou.
Jsou jich plné louky 
a jejich lehounké pápěří,
 jemné padáčky
mě nepřestanou fascinovat..
Zkusím si je na chvíli schovat pod pokličku..



A ač je to plevel,
tak mi připomíná  něco pomíjivého..
něco, co rychle uplyne
------
Zlatovlasá princezna,
která se promění 
v šedovlasou paní,
co neztratila na své kráse,
možná naopak se rozvine v něco dokonalého..
...
Přesně jako v životě,ne?
:o)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.