pátek 8. května 2015

PÁTEK CHALUPOVÝ

Krásný slunečný páteční den 
strávený na horách..
Já a vnučky jsme na louce objevily šťovíky..
To jsme si pochutnaly.
Mimochodem, hned mi vynadala dcera, čím je to cpu,
a tak jsem vyhledala na internetu vše o šťovíku:o)
vitamín C, provitamín A,třísloviny, železo, mangan, draslík, křemík,
ale také kyselinu šťavelovou, 
takže se to zase nesmí moc přehánět..
Udávají asi 50 až 100 gramů.


I Emička už ho bezpečně pozná, 
zjistila, že list smetánky není zrovna to nejlepší:o)
Pak jsme se vypravily k sousedům na ovečky..
jsou to ještě jehňátka
a ještě plachá, moc se k nám nehrnula..
Ale jsou krásná!
Budeme mít co pozorovat!

 Moje holčičky taky zase pomáhaly..
Jsou to šikulky!


Mám velkou radost, že na chalupě tráví většinu času venku..
a nemusíme je přemlouvat..



je ale co hlídat:o)
Anička se ničeho nazalekne 
a tak neustále někde cvičí
a skáče..
Za chalupou objevila veliký pařez, je opravdu víc než metr vysoký. 
Nejdříve skákala s mou dopomocí,
ale pak se odhodlala a už skáče sama.
Naštěstí ji neviděla Emička, 
která se neustále snaží dělat totéž co Anička..
Natrhaly jsme spoustu sedmikrásek a připravujeme med.

Byl krásný večer..
sluníčko hřálo ještě po sedmé hodině..
Krásně jsme si to užili..
Doufám, že jste také prožili krásný den..
a užijete si i pěkný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.