sobota 30. května 2015

ŠTĚPANICKÁ POUŤ

Tak jako každý rok na přelomu května a června se koná u nás na chalupě pouť..
Počasí ji letos moc nepřeje, zima, prší.
Ovšem to není důvod k tomu, aby to " kolotočáři" (jak já jim říkám),
pořádně nerozbalili..
Ano, opět se k nám line hudba z údolí..
a opět se u nás mixují všechny žánry dohromady..
a tak se u nás setkávají Kabáti se Zmožkem a jeho Už nám lásko není dvacet let..
Božský Kája s jeho Kávu si osladím s Arakainem apod.
Jojo, užíváme si tady nahoře:o)..
Zdáli pozoruji jednu otevřenou maringotku, 
nikdo u ní není, ale rozhodně hudebně to tam žije..
Můj vztah k poutím už mnozí z vás znají 
a tak jsem docela ráda, že dnes nejely vnučky,
 které se šly s rodiči podívat na den otevřených dveří v mladoboleslavské  Škodovce,
a já na pouť nemusím .
Včera jsem si nakoupila kytičky na osázení a čekají na mě.
Já zase čekám až přestane pršet.
Snad se dočkáme.
Mějte krásnou sobotu
Inka


Všimněte si, že nejen my tu máme veselo..
i nebožtíci na hřbitově..
Myslím, že jestli, jak  říká  rčení,
někdo se obrací v hrobě,
tak toto je ta pravá chvíle:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.