neděle 17. května 2015

ŽIVA A ZDRÁVA

Ten, kdo mě na blogu již zná,
se musel pozastavit nad tím,
že jsem už dva dny nedala žádný příspěvek. 
Není to u mně vůbec obvyklé..
Někdy jich dám tolik, že se to nedá ani všechno přečíst:o).
Nebojte, žiju..
Jen jsem si opět užívala na dámské jízdě v lázních Poděbradech.
Už je to takový náš malý rituál,
jednou na jaře a jednou na podzim 
si vyrazíme na Wellness pobyt
a oddáme se masážích a hýčkání těla..
Někdy člověk prostě potřebuje 
obyčejně vypnout.
A tak opět hotel Tlapák 
a příjemně prožitý víkend.

Všechno opět krásně kvete..

momentky z lázní



z procházky okolo Labe
modelky..


lázeňská kachna 
procedúry na náměstí
koupele jsou v Poděbradech běžné:o)

krabičková dieta šla stranou:o))

zámek, náměstí a Valšíkova vila

krásná venkovní kavárnička
uchvátilo mě posezení


hydrojet a vířivka



a tak jako vždy jsem si vyfotila hodiny 
Mějte moc krásný večer
a já děkuji "holkám"za prima pohodový víkend
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.