středa 10. června 2015

LOUČÍME SE SE ŽÁBAMI

blíží se konec roku 
a já a moje školní děti se pomalu loučíme se žabáky.
Připadá mi to chvíle,
kdy jsem psala naše pravidla třídy
a básničku pro žabáky..
a školní rok končí..
Po prázdninách z nás budou třeťáci 
a já nechala děti demokraticky vybrat,
jakou třídou by chtěly být.
Měla jsem strach!
Bála jsem se, že budeme třeba Ninjové nebo Sprejeři apod.
Nakonec jsem zářila štěstím, protože Smajlíci mi přišli docela roztomilí :o)
A tak nás čeká třetí smajlíková třída..
Snad nás bude čekat rok plný pohody a smíchu.
Nyní máme před sebou příští týden školu v přírodě,
 snad se nám vydaří.
Už se těšíme..
( já se tak trochu těším, až se v pořádku vrátíme zpátky)
/ kdo učí, pochopí...zodpovědnost atd./
Tento týden mám ve znamení příprav.
Vymýšlím hry, úkoly v morseovce 
a už z těch teček a čárek i blbnu:o))..
Snad to děti alespoň ocení,
protože je čeká spousta překvapení.

Žabáky jsme si nakonec ještě o výtvarné výchově namalovali
a takto se dětem povedli.


Dáváme sbohem žabákům..
V září jsme skočili  do druhé třídy 
a úspěšně jí proskákali.
Mám šikovné žáčky a musím napsat, 
že poprvé za dobu co učím,
měli všichni žáci z prověrky z matematiky samé jedničky.
A jedna moje žákyně, která se zúčastnila soutěže Genius Logicus
 získala z celé naší školy nejvíc bodů a jsme zvědavi,
 jak dopadla v celorepublikovém a evropském hodnocení.
Snad i smajlíci za rok budou tak šikovní:o)..
Přeji Vám krásný zítřejší den..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.