neděle 7. června 2015

RODINNÁ OSLAVA

Byla jsem s manželem pozvána na oslavu narozenin mé tety.
Oslava byla úžasná a já byla moc za pozvání ráda, protože jsme se po letech sešli..
bratranci a sestřenice.
My, co jsme spolu prožili úžasné dětství,
na které alespoň já nikdy nezapomenu!
Naši rodiče byli sourozenci 
a žili tak nějak pospolu
a tudíž i my, jejich děti jsme trávili spoustu času spolu.
A tak jsme si zavzpomínali na tu krásnou dobu.

Teta( sestra mojí maminky) vypadá na svůj věk výborně..


já a mé sestřenice
( já byla ze všech nejmladší - benjamínek rodiny)


bráška a bratranci



Vyprávění nebralo konce, 
ze všech z nás už jsou babičky a dědové.
A tak téma bylo jasné:
naše vnoučata.
---
Prohlédla jsem si také u tety zahradu..
Bratranec Vlastík v sobě zahradníka prostě nezapře!
Skleníky plné kaktusů,paprik, les a plno květin..
no nádhera..







Odjížděli jsme domů před půlnocí..
Bylo mi moc hezky..
Ač o mnoho starší, přesto stejní..
bratranci a sestřenice
-jedna rodina-.
---
Snad se nám podaří setkat se dříve takhle spolu,
protože to bylo moc fajn.
--------
( Interní sdělení pro příbuzné:o))
 pokud se vám podařilo dostat se na mé stránky,
tak moc díky za prima den 
a určitě si to zopakujeme.
Už teď se těším!)
----
Vám Všem přeji krásnou neděli..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.