sobota 20. června 2015

VÍKEND

Škola v přírodě skončila bez ztráty
a jakékoli újmy na zdraví..
Od celodenního výletu jsem nebyla schopná chodit, natož psát:o))..
( dělám si legraci, nebyl čas)
----
Radostně jsme předaly děti rodičům
a já večer odjela autobusem na chalupu.

Manžel totiž zůstal, aby autem nemusel absolvovat cestu dvakrát..
Až v autobuse jsem zjistila,
že jsem nechala doma mobil.
Manželovi jsem říkala, že dorazím ve třičtvrtě na sedm do Jilemnice.
Dorazila jsem,
manžel však nečekal.
Že by čekal až na druhém parkovišti..?
Ani tam nebyl, šla jsem mu tedy naproti.
Začalo pršet..
Ušla jsem pěkný kus a on nikde.
Napadlo mě, že jsme chtěli nakoupit,
co když stojí u Tesca?
A tak jsem se vydala zase zpátky..u Tesca nebyl 
a ani jinde. 
Co teď?
Bylo už půl osmé.
Telefonní budka zavřená..
Nezbývalo než poprosit mladou slečnu, zda by mi nepůjčila mobil.
Půjčila..hodná holka..
Naštěstí znám manželovo číslo nazpaměť..
Zavolala jsem..
Na druhé straně rozčílený hlas, který na mě křičel,
 že mi už po sté volá a já to neberu!
Chtělo se mi brečet,
měla jsem pocit, že ta naštvaná bych měla být já..
Přece jsem mu říkala, kdy dorazím..
Dorazil a snad po deseti letech jsme se pohádali!
A to tak,
že máme tichý víkend..
Píšu to proto, abyste si snad nemysleli,
že jsme úplně harmonická rodina...
Kdybych měla večer mobil, tak jsem si snad zavolala taxíka,
aby mě odvezl domů...
Ale aspoň jsem se ale pořádně vyspala, protože jsem ho nechtěla ani vidět..
Naštěstí přijeli naši mladí 
a tak si můžu povídat s nimi..
----------
Na chalupě nádherně rozkvetly pivoňky
Jsou nádherné..
něco mezi bílou a lososovou barvou..
a tak mi alespoň ony dělají radost..
----------
Vám přeji krásný a pohodový víkend..
náš bude klidný velmi:o)!









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.