čtvrtek 16. července 2015

16.DEN A LAKOVANI

Minuly tyden jsem koupila lak na nehty,
krasny gelovy.
Jen tomu chybela ta zakladni ingredience a to ten gel.
netusila jsem, ze se  musi koupit zvlast jakysi Top coat.
Samozrejme zvlast ho nemeli, a tak jsem ho koupila s dalsim lakem.
Rano jsem si ho vyzkousela..
Parada..
Vypadal skvele.
Pisu vypadal zamerne, protoze lak uz skoro neni.
A jak se to mohlo stat?
Ranni ticho rozsekl manzeluv hlas,
kdyz pravil:
"Je tu nejake ticho!"
"Kde je Emma?"
....Stacila mala chvilka, aby nam to doslo.
Emma se malovala sama..
Nohy, ruce,
telo, misu...
a vse nanasela v mohutne vrstve laku..
Jakmile jsem zarvala,
popadla lahvicku a zacala utikat jako o zivot
a zanechavala za sebou stopu laku..
Muj krik se musel promenit v lichotivy ton
a ja zadonila, at mi lahvicku vrati neb ji krecovite svirala 
a ja cekala, ze kazdou chvilickou ji vylije uplne..
Nastesti muj konejsivy hlas ji uklidnil 
a podala mi ji.
Uff..
Odneslo to jen prosteradlo na posteli 
a maly flicek na koberci, ktery se mi podarilo odlakovacem odstranit.
Emma se citila byti krasnou
a ja , babicka, nemela tu silu ji serezat,
nebot to byla tak trochu moje vina.
Kdyby me nevidela
a ja nenechala lak na stolku,
tak by se to nestalo..
aspon jsem si ji vyfotila..
sice ne celou..
ale i tak to stoji za to!
...
Jeste podotykam, ze lak nebyl vubec levny..:o[








odnesly to i saticky..
...
Rozhodne Emicka chtela byt krasna!
A krasa s sebou prinasi i obeti :o]]
mejte moc krasny den..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.