pondělí 3. srpna 2015

34.DEN - BALIME + KOSMETIKA

kufry..
Sice ne nase, ale Kacky, deti a mamky.
Zitra je odvazime do Orlanda na letiste.
Poleti domu a my tu jeste 10 dni budeme.
Uzivat si ticha bez neutichajicich hlasku nasich deti.
{ prehanim, v noci spaly :o]}
Jinak jsem se nechala zlakat 
a nakonec jsem dostala kosmetickou paletu NAKED ON THE RUN.
neni to jen paleta stinu,
ale i rasenka, tuzka a lesk na oci,pudr a tvarenka..
proste vse, co clovek potrebuje na denni liceni..
V Ulte, coz je obchod byla zaroven akce,
kup za za 19.95 $ a dostanes darky za 88 $
 a tak jsem si poridila primer { podkladovou bazi pod makeup}
a zdravicko na licko a k tomu jsem dostala kosmetickou tasticku.
Paletu NAKED mi koupila dcera
a to ostatni manzel..
Jsou to zlaticka :o]]..
....
Paleta NAKED







a co jsem nasla v tasticce?

 primer, ruz, stetce


rasenka, lak, lesk, rtenka a tuzka

a spoustu stinu

ted to jen vsechno na sebe "naplacat"
a maskarni muze zacit :o]]..
Mejte nadherny den 
a moc Vam dekuji za Vase komentare
a za to, ze me vubec ctete :o]
Vase "zmalovana"
Inka

PS: Snad nebude manzel prozpevovat: 
Ma milovana, proc chodi takova zmalovana....atd :o]]





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.