pondělí 10. srpna 2015

41.DEN - HAMMOCK BEACH

podvecerni prochazka po plazi.
Kroky..
spalene kalorie
a ja zdrzuji!
Fotim :o]
a ze je co,
co chvili se mi v objektivu objevi orel, racek, pelikan..
tu vlna, zajimave pirko, tu musle atd.
Sedm kilometru
a zatez? 
Diky memu zpomalenemu tempu {fotim}
- skoro zadna..
:o}
Ale ty zabery!
Nacional Geografic by zavidel ..
Popravde, casto mi orel uletel,
ale obcas mi nastavil sva kridla 
a ja ho stihla
a mela jsem radost.
Ostatne pochodovat v rytmu muzu kdykoli a kdekoli, 
ale mit americkeho orla nad hlavou v plne parade,
tak to se mi tak casto nestane..
A tady je,
i pro Vas.
Mejte krasny den
Inka
plaz v Hammocku


fotila jsem i brouky,
ale hlavne me oblibene ptaky..


orel v akci



citat:

Teď když jsme se naučili létat v povětří jako ptáci a potápět se jako ryby,
zbývá už jen jediné – naučit se žít na zemi jako lidé.

George Bernard Shaw

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.