pátek 14. srpna 2015

45.DEN - VECERNI PROCHAZKA A LOUCENI

jak jinak nez s oceanem..
Vcera jsem nakonec vzala fotak, i kdyz jsem mela obavy, ze zmokneme..
meli jsme stesti..
i obloha se nam odvdecila..





Dnes bylo dopoledne krasne 
a tak program byl jasny, 
vyrazit k oceanu..
Krasna prochazka po plazi, kterou chtel muj manzel zakoncit koupanim...
Bohuzel nakonec z koupani seslo, protoze, kdyz vesel do oceanu, zacala na nejj hvizdat postarsi dama.
Delala jsem si legraci, ze jen ho necham o samote, 
uz na nej utoci  zenske :o]
a nejen zenske.
Pani ho upozornila, ze pred malou chvili tam zahledli 
asi 6 feetu { cca 180 cm} velkeho zraloka..
A tak radeji manzel zustal ve vode jen po kolena.
Ocean byl ale krasny, dnes teply, krasne pruhledny..
skoda..
Delala jsem si pak z manzela legraci, ze by to byl uzasny clanek na blog..
manzel pokousan od zraloka, 
eventualne doplneny snimky,
v tu chvili jsem malem ale od nej dostala slunecnikem :o]].
Tak radeji bez zraloka :o]








...Jinak balime
a samozrejme jak jinak, nemuzeme se vejit do vahy..
Kufry pretekaji 
a vaha je neuprosna,
takze ze seznamu, ktery jsem jeste chtela dokoupit skrtam ty uzasne mekoucke osusky,
dale skrtam to uzasne testo na Red Velvet, taky barvy na testa,
mozna se mi jeste neco malicko podari narvat do prirucniho zavazadla..
ach jo..
a zitra v poledne zdejsiho casu uz vyrazime na letiste do Daytona Beach, odtud smer Atlanta, pak do Parize a nakonec Praha.
Umorna, zdlouhava cesta, 
ale vsechno ma svoje..
Pojistka nam pomalu vyprsi 
a my doufame, ze k Vam privezeme dest..
Moc si to prejeme,
aby bylo k preziti..
Mejte se moc krasne 
a prima vikend.
Inka
PS: Po kratsi odmlce prijdu i s hacky :o}

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.