středa 19. srpna 2015

NESPÍM...

....Je půl 3 v noci..
nejde mi spát..
V Americe je touto dobou půl 9 večer
a to jsme byla v plném nakupovacím proudu :o)..
Bolí mě taky rameno..
Manžel řekl, že to je absence ramínkování,
že mi chybí ten správný pohyb :o)
...
Doufám, že se to brzy upraví..
I to rameno.. 
...i to spaní..
......
V noci jsem stihla:
 přestěhovat celou třídu,
vymyslet básničku,
nakoupit všechny pomůcky do školy,
vyrobit smajlíky na výzdobu třídy,
poslouchat, zda na půdě nechodí myši,
vzbudit manžela, s tím, že slyším vosu (nenašli jsme ji),
uviděla jsem ale velikého pavouka,
donutila jsem manžela, aby ho vynesl,
nejméně 10x jsem na něj(manžela) mlaskla,aby nechrápal 
snad 1000x se otočit sem a zase zpátky,
2x se napít...
........
Byla to rozhodně plodná noc!
(neberte to doslova :o))
----
ve dne jsme si dovezli vnučky a tak tu bude veselo :o)
......
Mějte krásný večer
a přeji i krásné sny
Já pevně věřím, že i ke mně přijdou
co nejdřív...
.......
Inka
PS: zapomněla jsem počítat ovečky,
dnes to každopádně napravím:o)


zdroj tentokrát použitý..děkuji..
www.pinterest.com





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.