středa 9. září 2015

DÁREK

nejprve musím napsat, 
že včera večer jsem usnula jako špalek
a ani nic nenapsala 
a to se u mě opravdu normálně nestává.
Ze školy jsem totiž dorazila před půl 8 večer,
včera už byly totiž třídní schůzky 
a pak jsem měla ještě jednání 
...
Měla jsem prostě nějak dost:o)..
........
Dneska jsem měla velikou radost,
protože mi přišel balíček..!
Balíček z letní výměny..
a jak mnohé z Vás znáte..
tak nej ..je ta chvíle než ho rozbalíte,
protože vlastně nevíte,
co Vás čeká..
A co jsem v balíčku objevila?


Vyšívaný obrázek, levandulový háčkovaný sáček
a Janička, jakoby mě znala, tak ví, že miluju vonné vosky
Yankee candle.
V balíčku bylo ještě krásné mýdlo, přání
a sovičkové nálepky..



obrázek je krásný a moc si cením té krásné ruční práce..
......
Milá Janičko, 
na dálku moc děkuji!

.........
Kdyby někdo toužil po balíčku,
může zkustit ještě své štěstí 
v mé 
....
LOSUJE SE U MÉHO 1 000 PŘÍSPĚVKU..
DNES JE 998 :o)
Mějte krásné a pohodové dny..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.