sobota 12. září 2015

LOSOVALA JSEM..

Přijela jsem na chalupu 
a zděsila se!
Nechala jsem doma foťák
a to chci dnes vylosovat vítěze..
Nedá se nic dělat,
bude to bez fotodokumentace,
ale slibuji, že budu naprosto spravedlivá
a nebudu nikomu nadržovat...
...Takže..
jdu na to!
...........
6 lístečků...
a
1. balíček vyhrává:
Alenka Hošková
----------
8 lístečků
a
2. balíček vyhrává:
Irenka Šístková
-------------
13 lístečků
a
3. balíček vyhrává:
Ilonka Přecechtělová

a nakonec mi to nedá...
Cena útěchy a zároveň překvapení
je pro:
Atize Atize

Všem, co jsem vylosovala moc blahopřeji
a prosím o zaslání svých adres na můj email,
abych mohla odeslat balíčky.

.......
Vám, které jste nevyhrály,
se moc omlouvám,
ach ty moje ruce..
prostě mohly sáhnout jen jednou..
Ale nezoufejte,
ještě přijde Ježíšek:o)!
....
Mějte moc krásný sobotní večer
Vaše
Inka

Tak takto to nějak vypadalo..
ale jak už jsem psala,
nemám foťák
a tak jsem si obrázek vypůjčila na Googlu
Těch ruliček bylo méně
a o to víc mě mrzí, že nemůžu podělit všechny..
( přiznám se, že jsem měla i své favoritky,
ale štěstí jim nepřálo:o( )
Zasloužily byste si to všechny!!
Za to, že mne čtete,
za to, že ke mně chodíte!
Mám Vás ráda
a Vaše komentáře
mě vždycky neskutečně potěší!
Moc díky!
I.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.