čtvrtek 10. září 2015

NÁKUP

Včera jsem se stavila v Tescu.
Nebudu lhát, tento obchod mi u nás nějak nepřirostl k srdci.
Takže se tam dostanu jen minimálně.
Včera jsem si však udělala radost
a nakoupila výrobky,
které stály za to!
Všechny byly na slevě,
ale i tak nepatří k nejlevnějším..
za kvalitu si člověk připlatí rád..
A co jsem koupila?
vynikající sušenky..

Jsou návykové..příště si je koupím zase:o)
vynikající anglické máslové s karamelem...
( už nejsou!- stydím se!)


anglický čaj..krásná krabička
50 sáčků 
a cena? 
29,90 Kč
chuť? ještě nevím..:o)
ale jedná se o černý čaj..
...........................
A toto ?
Tak to je bomba!
Neměla jsem to vůbec ochutnat!!!
Vynikající slaný karamel..
tu chuť MILUJI!!
Určitě bude vynikající na pečení nebo krémy na sušenky
(ale ty už nemám:(( )





Tak brusinkovou omáčku jsem ještě neochutnala,
ale sama sklenička je krásná:o))
a podle toho, co jsem už okusila,
tak věřím, že mě nezklame!
:o))



a ještě něco ostřejšího 
CHILLI
( po ostrém se prý hubne,
a tak když sním ty sušenky, které zajím tím karamelovým zázrakem,
tak si pak na závěr dám to CHILLI :o))
To by v tom byl čert, aby ta se mě ta kila držela:o))



a ještě něco zdravého
..ranní mlsání..


tak tady jsem sáhla po již ochutnaném a osvědčeném..
navíc zlevněném..
úžasné mysli,
vynikající ořechy všech druhů
No prostě MŇAM!
a celý nákup?


Nevím, jestli jsem vás nalákala,
placená reklama to není:o)).
Pokud byste ale něco ochutnali,
tak mi dejte vědět, jak vám chutnalo:o)!
...
Toto je 999 příspěvek, 
takže do zítřka máte možnost připojit se 
do mé Giveaway..
Zítra losuji :o)!
....
přeji Všem krásný večer..
Vaše mlsná :o))
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.