neděle 13. září 2015

PADALY HVĚZDY, PADALY

Včera po půlnoci přišel manžel, 
že viděl právě padat 3 hvězdy.
Nedalo mi to,
když on, tak proč ne já?
Něco si přát...
A tak jsem vyšla do noci..
Nádherná hvězdná obloha..
zírala jsem do té dálky 
a samo o sobě to bylo krásné..
Najednou ohnivá čára přes oblohu..
má letos první padající
a hned taková zářivá..
bylo to tak rychlé
-
"zdraví pro všechny"
Litovala jsem, že jsou už studené meze..
chtělo by to lehnout si do trávy 
a dívat se na tu hvězdnou nádheru..
za nedlouho další hvězda..
nebyla tak zářivá,
ale padala..
opět rychle..
--
"a opět zdraví"
stejně je to to, co si člověk nejvíc přeje..
možná klid pro šťastné žití..
Mezitím manžel viděl další dvě,
jiné než já..
díval se totiž na druhou stranu..
Hvězdy nám přály!!!

Mandrage


Karel Plíhal..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.