pondělí 28. září 2015

SVATBA I.

DÍL I.
.....................
Jak jsem se již zmínila,
žením syna..
Termín svatby se již blíží..
24. října..
Pomaličku budu odtajňovat..
a protože jsme se dnes byli podívat 
na zámku Stránov,
kde se bude svatba konat,
tak pár fotek z těchto úžasných míst.
......
Zámek Stránov leží poblíž města Mladá Boleslav,
v Jizerním Vtelně,
vesnici, která je mému srdci ze všech nejbližší.
Vesnici, kde jsem prožila to nejkrásnější dětství,
ve vesnici, kde má největší kamarádka z dětství 
je nyní paní starostkou
a její manžel správcem zámku..
...
Přiznám se, 
je mi docela těžko,
protože s Maruškou 
jsme se už hodně dlouho neviděly
a vlastně si hooodně moooc uvědomuju,
jak mi to vadí
a že je to neskutečná škoda,
že jsme se v tom uspěchaném světě samy sobě ztratily.
Je toho totiž tolik moc o čem bychom mohly spolu mluvit 
a na co bychom mohly vzpomínat..
..
Už jen teď jak to píšu,
tak mi to je tak líto, že tu u toho psaní až  bulím..
...
Ale to jsem tak nějak od té svatby odbočila
a tak Vám ukáži ten krásný zámek..
Pro mě nejkrásnější!


zámek Stránov
...
Kdo by se chtěl na zámek podívat,
tak je přístupný veřejnosti..



nádvoří zámku





pohled do nádvoří z věže..

Tak toto je místo, kde se bude konat svatební obřad..
Příště Vás s sebou vezmu na věž zámku..
Krásnou noc a celý nový pracovní týden..
předsvatebně natěšená 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.