sobota 5. září 2015

VÍKENDOVÉ PEČENÍ

tentokrát 
tvarohový koláč..
Nejprve jsem hledala inspiraci na netu..
a protože jsem byla limitována  ingrediencemi, které jsem měla.
Většina receptů byla na velké množství tvarohu 
a já měla jen 400 g.
Nakonec jsem nalezla recept s 500 g tvarohu, 
tak jsem ten svůj 400g doplnila o 1 zakysanou smetanu.
Navíc byl recept velmi jednoduchý 
 a mnohé ho jistě znáte,,
Pro mě byl dnešní premiérou..






a recept jednoduchý!
500 g hladké mouky
200 g cukru
1 vejce
1 prášek do pečiva
200 g másla
z toho všeho udělat drobenku..
Pak náplň :
500 g tvarohu
2 vejce
1/2 l mléka
1 vanilkový cukr
- je to pak děsně řídké, tak jsem se zalekla a přidala jsem půl pudinkového prášku
( ale asi být nemusí)
......
Vymaže se forma máslem,
posype půlkou drobenky,
nalije se  náplň
a zasype druhou částí drobenky
a dá se péct..
Peklo se poměrně dlouho..
Výsledek není vůbec špatný..
Koláč je vláčný a to máme rádi..

do obilí jsem dala usušené květy růží..oživilo to kytici 
a mně se to docela líbilo :o)


a dnes poprvé podzimní dýňová polévka..


byla výborná..
Původně jsem ji i chtěla nafotit,
ale když jsem ji naservírovala na stůl,
tak manžel pravil..
ááááá..tady se bude zase fotit..
a tak jsem to vzdala :o)..
ale vypadala a chutnala úchvatně:o)).
--------
Mějte krásnou neděli..
myslím, že toto je můj 995 příspěvek, tak ještě 5 a bude se losovat..
Máte tedy ještě čas přihlásit se do soutěže:o)..
Těším se..
Vaše Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.