pondělí 7. září 2015

ZLATÍČKO

a díky němu pondělní příspěvek..
Kdo nepochopil,
tak zlatíčko je manžel 
a pondělní, jak jinak než květinový příspěvek..
Manžel - praktik však zvolil variantu květiny v květináči..
chápejte :
1/ déle vydrží
2/ pak ji ještě vysadím na chalupě 
a ona možná za rok obrazí
3/ byla levnější než květina řezaná..
Já se přiznám, že jsem pokukovala po krásných slunečnicích,
ale nakonec..
žlutá jako žlutá..
a tak můj stůl zdobí...






děkujuůůůů:o)
Jak vidíte, taky už svíčkuju..
známka ochlazení 
a nadcházejícího podzimu..
-stává se ze mně svíčková bába..
a že mám co pálit:o)
Mějte krásný den
a přeji příjemný pohodový celý nový týden..
Inka
------
PS:
Ještě se musím napsat, že jsem dneska sportovala.
To se nechlubím, to jen konstatuji!:o)
Hrála jsem spolu s učiteli sportovní ligu proti žákům..
Dnes byl na pořadu brannboll, 
k tomu vlhké hřiště, klouzavé boty, tenisáky, které jsem tak nějak neviděla.,
jediné pozitivní, umím nadhodit a odpálit míč(aspoň něco).
Jestli já už nejsem na takové blbiny stará:o)!!!
No a  shrnutí..?
Přežila jsem. 
Hurá!
A hýbu se:o)
Zatím!
Ukáže se ráno..



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.