pondělí 2. listopadu 2015

JAK SE DĚLÁ RADOST...

To pošlete předobjednávku na knížky, které se Vám líbí
a ony Vám přijdou..
Na tom by nebylo vůbec nic divného..
objednáte, samozřejmě i zaplatíte..
ale jako bonus dostanete ještě balíček
o kterém netušíte 
a vůbec nevíte, co se v něm ukrývá..
Nevěřící spotřebitel( já) nejprve tápe..
mám to rozdělat?
Nebude v něm složenka na další platbu čehosi, co nechci?
Zvědavost mi nedala
a balíček otevřela.
Čekalo mě milé překvapení..
Dárečky milé, nezištné, 
pro radost a jen tak..
síťovka
krásně voňavé svíčky
bloček
srdíčko
fimo hmota k pytlíčku
vzorky látek
nálepky..
Co dodat?
Radost!
A mé díky za milé pozornosti..
Navíc kniha - nádhera..
Splnily mé očekávání, ba předčily
Krásná vazba,kouzelné fotografie 
a stránky plné námětů k tvoření
nebo jen tak na pokoukání..
Obě knihy jsou pro mě výzvou!
" Zkusíš to?"
...
odpovídám..
ANO..
určitě zkusím..
ono to totiž za to stojí!
...
Knížky budou patřit k ozdobě mé knihovničky..







a dárečky




já za dárky děkuji..
Krásný večer Všem..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.